Riješen uzrok smanjene seksualne želje i erektivne disfunkcije

Upset young man

Čak i manje smanjenje tjelesne težine dokazano povećava libido kod pretilih muškaraca

Pretilost uzrok mnogih oboljenja, ali i seksualne disfunkcije

Pretilost je epidemija modernoga doba koja uzrokuje ne samo bolesti poput dijabetesa i srčanih oboljenja, već može negativno utjecati i na vaš seksualni život. Prekomjerna tjelesna težina predstavlja veliki izazov za uravnoteženo fizičko i psihičko zdravlje te je uzrok mnogih bolesti kod muškaraca i žena, a spolni aspekt svakako nije iznimka.

Studije pokazuju da previsok indeks tjelesne mase (BMI) može značajno utjecati na smanjenje libida kod muškaraca i žena. Prekomjerna tjelesna težina utječe na hormonalnu neravnotežu i pokreće lančanu reakciju u tijelu koja rezultira smanjenjem želje za seksom i seksualnom disfunkcijom.

Kako debljina utječe na seksualnu želju kod muškaraca i žena?

Istraživanja su pokazala da se pretile osobe suočavaju sa seksualnim poteškoćama čak 25 puta češće nego osobe koje imaju normalan indeks tjelesne mase. Ove poteškoće razvrstavaju se u četiri skupine:

• gubitak interesa za seks;

• nedostatak seksualne želje;

• poteškoće tijekom spolnog odnosa;

• općenito smanjen broj seksualnih kontakata.

Prema navedenoj studiji, samo se 5% osoba s normalnim indeksom tjelesne mase suočava s navedenim seksualnim poteškoćama.

Zdravstveni problemi poput povišene razine kolesterola i triglicerida te dijabetesa i inzulinske rezistencije, kod muškaraca mogu utjecati i na pojavu impotencije. Oba ova stanja kao posljedicu imaju lošu cirkulaciju u sitnim arterijama penisa, što može uzrokovati impotenciju i disfunkciju erekcije. Ujedno visoka razina kolesterola povezana s pretilosti, može dovesti do nakupljanja plaka u krvnim žilama koje opskrbljuju zdjeličnu regiju te tako usporavaju protok krvi u genitalije što smanjuje seksualno uzbuđenje.



Žene: negativna percepcija o vlastitome tijelu

Pretilost, posebice kod žena, negativno se odražava na percepciju o vlastitome tijelu i samopouzdanje, a time i smanjenje učestalosti seksualnih odnosa te potpunog zadovoljstva i seksualnog užitka. U odnosu na fiziološke promjene uzrokovane prekomjernom težinom, negativna percepcija o vlastitome tijelu, a time i nesigurnost povezana s pretilošću, može djelovati mnogo destruktivnije na zdrav seksualni život pojedinca.

“Ako ste nesigurni i usredotočite se samo na to kako vaše tijelo izgleda ili kako ga vaš partner vidi i doživljava tijekom seksa, nećete biti raspoloženi”, ističe Cindy Meston, dr.sc., direktorica laboratorija za seksualnu psihofiziologiju na Sveučilištu Texas u Austinu. Njeno istraživanje pokazalo da je kod žena seksualni nagon usko povezan s pozitivnom percepcijom o svome tijelu – posebice dijelovima poput trbuha i bedara, a indeks tjelesne mase (BMI) tu ne igra veliku ulogu.

Medicinska istraživanja ukazuju na to da čak i manji gubitak kilograma kod pretilih muškaraca može povratiti libido

Istraživanje provedeno na australskom sveučilištu Adelaide, čiji su rezultati objavljeni u „The Journal of Sexual Medicine“ (reviji o seksualnom zdravlju) pokazalo je da čak i manji gubitak kilograma od oko 5% ukupne tjelesne mase u pretilih muškaraca može dovesti do poboljšanja kod problema erektilne disfunkcije i povećanja seksualne želje u roku od osam tjedana.

3 komentara:

  1. Moje ime je Marija Josip, dolazim iz hrvatske, ali se sa suprugom selim u Španjolsku, želim podijeliti dobre vijesti o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku / vezi. Patila sam šest godina, suprug me napustio i nastavila sam rađati drugu suprugu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a i zato što mu nisam mogla dati dijete, plakala sam sedam godina jer se suprug razveo od mene. Tražio sam čaroliju da mi je oblak pomogao na mreži Upoznao sam toliko mađioničara, svi su skupili novac ne pomažući mi, ali 3. kolovoza 2020. vidio sam internetsku donaciju dobrog mađioničara po imenu dr. Alaba. Odlučila sam ga kontaktirati kad sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirao, rekao sam mu sav svoj problem i obećao mi je da će mi pomoći vratiti mog supruga. Doktor Alaba me uputio i pokazao mi što da radim pa slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me suprug nazvati prije nego što spavam tog dana i ispričati se. Jednom kad mi je sve rekao, suprug me nazvao i zamolio da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet to zna i to je dobar posao, a također sam vrlo sretna što sam trudna, a oni koji trebaju pomoć, probleme na poslu ili promociji danas kontaktirajte dr. Alabu i riješite svoj problem ovdje je e-mail: dralaba3000@gmail.com Ili whatsapp / viber s njegovim brojem telefona: +2349039885856 Obećavam vam da će vaš problem biti riješen

    OdgovoriIzbriši
  2. Svatko tko čita ovo svjedočanstvo danas bi trebao slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam šest godina u braku ni s jednim djetetom osim što je doktor rekao da imam nizak broj spermija pa moja žena traži razvod, bila je bolesna i umorna Budući da sam sa mnom dao sam sve od sebe, ali ništa nisam mislio da je više neću vidjeti dok nisam sreo svog starog prijatelja koji mi je pričao o čarobnjaku po imenu dr. alaba, dala je mi njegovu adresu e-pošte i njegov broj mobitela. Kontaktirao sam ga i on mi je obećao da će mi se supruga javiti u roku od tri dana samo ako budem voljan platiti porez s kojim ću surađivati ​​samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubavnu čaroliju i posljednji lijek i rekao mi da . Moja žena će se vratiti. Jednog vrlo veselog jutra, moja žena je došla plačući i ispričala se i rekla da je to djelo demona, tako da sam još uvijek bio zadivljen ovim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio pisanje, dva mjeseca kasnije moja žena zatrudnjela je bilo kao čudo pa nemoj se sramiti jer je on to učinio za mene a vjerujem da može i za tebe. Ako trebate njegovu pomoć, možete se obratiti na njegov email: dralaba3000@gmail.com WhatsApp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(580) 373-2215 Dr. Alaba također liječi: plodnost, HIV/AIDS, Herpes 1/2, Rak ako želite zatrudnjeti

    OdgovoriIzbriši
  3. Bio sam tako depresivan kad me ljubavnica ostavila zbog drugog tipa nakon što smo hodali pet godina, pokušao sam je moliti da mi se vrati, odbila je i rekla da više ne osjeća ništa prema meni. Postao sam tužan čovjek nakon svega što smo prošli kroz našu ljubav zajedno, nakon sve ljubavi koju smo dijelili u prošlosti, nisam mogao zamisliti svoj život bez nje, jer je moja ljubav prema njoj bila neprocjenjiva trgovina iz bilo kojeg razloga, jednog dana kada Pregledavao sam internet i vidio komentar o tome da ima moć da vrati bivšeg ljubavnika i odlučio sam pokušati vidjeti sebe kontaktirajući ga i odmah sam odgovorio i objasnio kroz što prolazim, a on je rekao da drugi muškarac koristi vudu čarolija na nju, zbog čega me je ostavila zbog njega, unatoč mojoj brizi za nju i obećavam da ću mi pomoći da vratim svog ljubavnika, a on će mi također pomoći da stavim čarolije na njega da ne može udariti vratim se u budućnost, za manje od tri dana momka je upucala nepoznata osoba momci na Floridi i u roku od pet dana moja djevojka je bila u mojoj kući i čekala me da dođem s posla, a kada sam došao, počela je moliti , rekavši da joj je žao što nikad nije znala što ju je snašlo. hvala DR APATA sada sam sretan sa svojom djevojkom i sada sve ide glatko. obratite se petru za sve čarolije osvete i čarolije za bivše putem drapata4@gmail.com. Možete ga kontaktirati i na Whatsapp ili viber na +1(425) 477-2744.

    OdgovoriIzbriši