Grad u kojem se živi bez mobitela i Wi-Fi signala

VIDEO | Grad u kojem se živi bez mobitela i Wi-Fi signala

Zamislite da pravite planove sa svojim prijateljima tako što morate otići do njihove kuće i lično razgovarati s njima, bez korištenja interneta, vibera, Facebooka, Skypea i slično?
To je najnormalnije u mjestu Green Bank, koje se nalazi na zapadu Savezne države Virginija, gdje se 143 rezidenta ne mogu osloniti na tehnologiju 21. vijeka kako bi komunicirali sa svojim voljenim - jer je to zabranjeno.
Ovo mjesto se nalazi u zoni koja je poznata pod nazivom National Radio Quet Zone, a u Green Banku se nalazi Nacionalni radio-astronomski obzervatorij, koji upravlja sa najvećim na svijetu radio teleskopom.
Teleskop koji se nalazi ovdje može pokupiti signale udaljene 13 milijardi svjetlosnih godina, a kako piše Today.com veličine je fudbalskog stadiona.
Jako je osjetljiv na tehnologiju, i upravo zbog toga radio, televizijski i mobilni tornjevi nisu dozvoljeni u ovom mjestu. To znači, mobiteli, iPadi, bežični telefoni, wireless slušalice, bluetooth uređaji, mikrovalne pećnice, igračke na daljinsko upravljanje čak i električna garažna vrata nisu dozvoljena u ovom dijelu svijeta jer mogu napraviti smetnje teleskopu.
Izvor: Screenshot
"Postoji realna opasnost da ti uređaji obrišu astronomski signal", kazao je Michael Holstine, poslovni menadžer obzervatorija.
Ovaj grad ima i specijalnu vrstu policije, "radio policiju" koja nadgleda frekvencije, čime utvrđuju da li neko čini krivično djelo korištenjem nekog od navedenih uređaja.
Stanovnici Green Banka komuniciraju putem običnog telefona, a dozvoljen im je internet signal - i to onaj Dial Up, ili eventualno konekcija ethernet kablom. Iako se to mnogima čini kao veliki problem, rezidenti kažu "da im ne može faliti nešto što nikada nisu ni imali".
"Idem u školu tu, i pričam sa prijateljima sve vrijeme. Ne smeta mi što im ne mogu slati poruke na društvenim mrežama", kaže jedan od tinejdžera koji stanuje u Green Banku, Dallas Vandervender.
"Odem kod prijatelja ako ih želim vidjeti. Ako nisu kući, obiđem krug, ili ih sačekam. To nije problem", dodao je.
Mještani kažu da su sretni u svojoj tišini, i sa životom "van mreže", a to im dozvoljava da se povezuju na načine koji su istinski bitni.
"Telefon vam ne dozvoljava da nekoga gledate u oči, ne možete tako ostvariti kontakt očima, niti zagrliti nekoga i pitati ga kako se osjeća, shvatate", potvrdila je Sherry Chestnut, stanovnica ovog jedinstvenog mjesta na svijetu.

1 komentar:

  1. Pozdrav prijatelji, zovem se Marija Josip. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da bih prenio dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kad me supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina mogućnost bila umrijeti, pokušao sam je nazvati, ali ona me ignorirala, poslao sam joj SMS poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem i ne šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za magiju koja se zove Doktor Alaba, poslao mi svoj osobni e-mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000 @ gmail. com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem što je to učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješila sam što sam ga pokušala uvjeriti 24 sata da baci magiju i izliječi me raka i našao mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzimala sam ih samo 2 dana i bila sam slobodna. Sutradan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko je pokucao na moja vrata i taj dan nisam nikoga očekivao, odjednom sam to plakala moja supruga i nisam to mogla podnijeti, molila sam i tražila oproštenje, odmah sam dobio poziv iz moje tvrtke u kojoj sam godinama radio i unaprijeđen sam na mjesto direktora paragonske tvrtke u SAD-u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi na obnovi svega što sam prije izgubio, možete ga kontaktirati i putem whatsappa / viber sa svojim brojem telefona: +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši