Ovo je najmoćniji antibiotik ikada: Napravite ga odmah



Najbolji način da se zaštitite od bolesti je jak imunitet. Kako biste imali jak imunitet, potrebno je da se hranite zdravo, ali možete se poslužiti i malim trikom. Probajte ovaj napitak.
Ovo je najmoćniji prirodni antibiotik ikada, a možete da ga napravite sami. 
</div> <div id='passback-wba9aff1e26'></div>
Potrebni su vam: 
700 ml jabukovog sirćeta, 1/4 šolje isjeckanog bijelog luka, 1/4 šolje isjeckanog crnog luka, 2 svježe paprike, najljuće koje možete da nađete, 1/4 šolje rendanog đumbira, 2 kašike rendanog hrena i 2 kašike kurkume.
Priprema: 
Sve sastojke, osim sirćeta, pomiješajte u činiji.
Promiješajte i prespite smjesu u teglu. Prelijte sirćetom. Zavrnite čep čvrsto i dobro promućkajte. Najbolje bi bilo da dvije trećine tegle napunite tom smjesom, a ostatak prelijte. Držite teglu na suhom i hladnom mjestu 2 sedmice.
Nakon dvije sedmice  procijedite smjesu, najbolje bi bilo da koristite gazu. Jedna kašika ovog napitka dnevno dovoljna je da poboljša vaš imunitet, ali budite oprezni jer je prilično ljut.
Prije upotrebe ovog napitka konsultujte ljekara.  

1 komentar:

  1. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši