Stručnjaci su proučavali skupinu od 34 mladih u dobi od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju.
Iako su dobrobiti korištenja
vlastitih nogu u odnosu na sjedenje već poznati, najnovija studija
provedena u Teksasu pokazala je da stojeći položaj pomaže mladima pri
učenju i pamćenju, pišu u nedjelju mediji.
Stručnjaci su proučavali skupinu od 34 mladih u dobi od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju.
Nakon 28 tjedana upornog korištenja
visokih stolova, registrirana su kognitivna poboljšanja i veliki
pozitivni pomaci u pamćenju. Njihovo sjećanje bilo je
bolje, informacije su koristili učinkovitije, posebno kada se radi o
rješavanju matematičkih problema.
Tim stručnjaka smatra da bi ti rezultati
mogli biti važni za škole i za stručnjake na polju zdravlja koji traže
jednostavan i održiv način da poboljšaju tjelesno i psihičko zdravlje
učenika.
Ipak, kažu da su potrebna šira
istraživanja, na većem uzroku i kroz dulje vremensko razdoblje. Međutim,
već i ovi zaključci vrlo su obećavajući, smatraju teksački stručnjaci.
0 komentari:
Objavi komentar